24.5.06

Držky a prdele - ať nás to nesemele!

Ano pokud jste někdo z Vás slyšeli jak se vyjadřuje ministr kultury, nejspíše Vám mohlo být líto, že nebydlíte trochu na východ - třeba by tam bylo možno nalézt více "kultury" ve vyjadřování. Faktem je, že náš pan ministr kultury Vítězslav Jandák, je buď v chování podobný tak trochu křupanovi, a nebo na nás voliče hraje perfektní roli toho, že on je přece jedním z nás. Věříme mu to? Já ne.

Divadlo Ta Fantastika si objednalo inzeráty, kde varuje před rudou koalicí (myslí tím tichou spolupráci ČSSD a KSČM). Tato spolupráce funguje už dnes, před volbami, jen se ČSSD za ni prozatím tak trochu stydí, ale jen co vyhraje volby určitě pookřeje a ke svým bratrům z KSČM se už bude hlásit otevřeně. Vždyť to jsou také lidé, že? Ale to byl i otec Miroslava Grebeníčka - a jak dokázal nelidsky týrat vězně komuniznu....

Nicméně zpět ke skvělým výrokům pánů z ČSSD. Dovolím si je citovat ze zmiňovaného inzerátu (obrázek je přiložen níže). Na inzerátu je uvedeno: "volíte-li rudou koalici volíte toto:" a poté tam jsou uvedený tyto citáty:

"Zvolte mě, jinak dostanete přes držku...." český ministr kultury Vítězslav Jandák
"Co Jirka řekne, sedí jak prdel na hrnec..." český ministr kultury Vítězslav Jandák
a perla na konec:

"Já vycházím z toho, že mám něco jako poslání, to znamená možná od nějaké nejvyšší bytosti..." český premiér Jiří Paroubek

Myslím, že je někdy nutno otevřeně říci jak se věci mají. Já nyní říkám, že nevolím rudou koalici. A co Vy?

0 Komentář:

Okomentovat

<< Home