2.6.06

Slevu za Paroubkovu hlavu

Několik restaurací a podniků nabízí zajímavé slevy. Pokud donesete volební lístky KSČM nebo sociálních demokratů (ČSSD) dostanete pivo zdarma nebo slevu 20% na sportovní oblečení.

Tuto formu protestu si zvolili někteří podnikatelé:
  • například prodejna Rockpoint - ta nabízí za volební lístky KSČM a ČSSD 20% slevu na své zboží, na svých WWW stránkách také proklamuje, že nevolí rudou koalici, a toutu akcí k tomu chce přesvědčit i další a další občany
Majitel jedné z restaurací která slevu poskytuje k tomu říká:
"Vystudoval jsem historii a vím, jak komunisté této zemi uškodili. Proto jsem se rozhodl ten protest uskutečnit," řekl majitel olomouckého klubu Vertigo Jan Piskač.
Majitel jednoho z obchodů poskytujících slevu k tomu říká:
"Já ani nemám nic proti ČSSD jako celku, vím, že jsou tam slušní lidé. Viděl jsem však diskuse, v nichž vystupoval premiér Paroubek. Pro mě je to nový führer," dodal.
Co dodat, asi vyjměte zmiňované lístky a běžte na pivo zdarma..;-) Nelze tyto akce než podporovat... a schvalovat.
Článek o tomto si můžete přečíst i na iDnes: Podnikatelé nabízejí slevy za lístky KSČM.

0 Komentář:

Okomentovat

<< Home