24.5.05

Jiří Paroubek - jenom straší a pak...

Sám jsem si to uvědomoval spíše podvědomě, ale zcela na mysl mi to přišlo, když jsem si přečetl jeden krátký článek jistého poslance na internetu (viz níže). Nynější premiér Jiří Paroubek stále jen straší, jak špatné to bude až přijde tzv. "Modrá šance" (= tuším,že se jedná o volební program ODS), že oni to nedopustí a občany od toho, za každou cenu (i za cenu sppolupráce s komunisty - KSČM) uchrání.
Jak ale trefně poznamenal již zmíněný poslanec. Koho chce pan premiér vlastně chránit. Přece, když ODS vyhraje svobodné volby, tak je to přání voličů a ti to takto chtějí. Z toho vyplývá, že občan-politik Jiří Paroubek, bude chránit nás občany, i před námi samými a našimi názory. Tak to je už opravdu jako v diktatuře, snad ani Orwell by to nevymyslel lépe. Takže jaképak strašení pane premiére.

daný článek "Pane premiére" z webu "Politik Bloguje"

Můj názor:
Nechci zde nijak bránit ODS. Co se mi ale nelíbí je neustále strašení ze strany Jiřího Paroubka, a vlastně i dalších představitelů ČSSD. Vypadá to, že se nejedná o spontanní reakce, ale promyšlený tah celé strany, jak opět získat nějaké ty politické "bodíky" a zlepšit si postavení před nadcházejícími parlametními volbami.

Ještě na závěr:
Různí představitelé ČSSD, napadá mne hlavně Michal Kraus (předseda poslaneckého klubu ČSSD) útočí na ODS za "tunelářství" a kdo ví jaké nekalé praktiky. Pokud se jeho tvrzení zakládají na pravdě, proč to nedokáže a pořád jen neurčitě očerňuje? Ono se říká, že nečeho vyřčeného ve zdělovacích prostředcích se nezbavíte, i když to později vyvrátíte důkazy.
Pak si ale říkám, že ČSSD se vůbec z chyb ODS neponaučila. Protože dělá snad ještě větší "čoro moro" a tunely, nechá se nekale financovat a podporovat firmami, kterým jako náhodou "přiklepne" strategické privatizace; měla donedávna v čele Stanislava Grosse, který i přes jasné důkazy nehodlal odejít...Jestli má pan Michal Kraus pravdu a za vlády ODS se děly nekalosti, alespoň se do dělalo šikovně, nevědělo se o tom. Za nynější vlády, se ale o nekalostech ví a odpověďní, dělají, jako, že se nic neděje. To mi vadí. Když se to prolákne mají okamžitě jít "od válu".
V jednom mám nyní jasno, ČSSD ani KSČM volit nebudu.

0 Komentář:

Okomentovat

<< Home