4.6.05

Gross je i Tvoje ostuda občane...

Zlatá éra Grossovy aféry je už za námi. Nevím jestli máte také ten pocit, ale prostě bez těch opravdu nehorázných a do nebe volajících výrocích Stanislava Grosse (přečíst si je můžete zde) už ty noviny nejsou co bývaly. Musí se přiznat, že jsem tak trochu bral všechny odhalení kolem Stanislava Grosse jako adrenalin. Prostě mě to vždy rozčílilo - ale když to teď není je tak nějak prázdno. Je to paradox, ale až to chybí. Všechna zloba nad našimi špatnými zákony, nařízeními, poplatky a daněmi se nyní nemá na koho přímo vybít. Asi si budu muset počkat do voleb, a při těch se pořádně odreagovat.
Na této stránce jeden z našich zoufalých spoluobčanů přešel k zoufalému činu. Zoufalému, ale následování-hodnému. Prostě si už řekl, že toho má dost a chce probudit opravdové občany i v nás. Však se podívejte na jeho banner:

Kliknutím na tento baner se dostanete na tuto stránku.

Dovolím si malý citát:
"Problém je hlavně ve volbě toho, čemu já osobně říkám kolektivní xindl - politická strana. Politická strana jako kolektivní xindl žene nedostatečně jednotlivé politiky k osobní zodpovědnosti, nehledě na to, že současný systém volby stran nedává lidu do ruky příliš mnoho skutečné moci. Človíček tak v podstatě rozhodne jen o tom, kolik lidí si příslušný stranický výbor bude moci dosadit do sněmovny.
Já chci volit jako do senátu! Osobu z masa a kostí a s osobní zodpovědností!"
V nečem bych s tímto pisatelem úplně nesouhlasil, ale každopádně se mi jeho článek zdá jako vykročení správným směrem. Abych byl konkrétnější já bych už nevolil ČSSD a samozřejmě nevolit komunisty (KSČM).

0 Komentář:

Okomentovat

<< Home