15.3.05

Občané - omluvte se také Standovi Grossovi

Jelikož se pan premiér Stanislav Gross odhodlal k velmi statečnému a odvážnému kroku a omluvil se za to, že se neomluví (nebo neomluvil) - naoplátku i občané se začali premiérovi zpovídat se svých hříchů.

Slovy autorů stránky:
"Náš premiér Standa Gross se nám všem omluvil za své skutky (přešlapy, přehmaty, omyly atd.) a zároveň nás vyzval k zamyšlení. Zapátrejme tedy v paměti, vylovme něco opravdu hodně nepěkného, co jsme my sami ve svém osobním životě natropili a požádejme Standu Grosse také o odpuštění."
Na této adrese se můžete i Vy omluvit panu premiérovi Grossovi za své hříchy
standagross.chytrak.cz

Z těch lepších omluv vybíráme:
  • "Chci se vám omluvit za to, že jsem v 6. třídě ZŠ v potravinách ukradl čokoládu."
  • "Omlouvám se za to, že jsem ve 14ti letech rozmlátil loutkové divadlo a zkopal principála"
Jsou ale i peprnější:
  • "Omlouvám se za to, že jsem o Zemanovi tvrdil, že je největší ostudou českého státu, za to, že jsem o Špidlovi tvrdil, že je největší ostudou českého státu, za to, že jsem Vás neprávem okradl o toto prvenství, protože největší šmejd a ostuda v této republice jste Vy," píše jiný přispěvatel.
V mnoha vzkazech jsou vulgarizmy, takže Vás důrazně vyzýváme, přečtěte si je.... Jedná se o výbornou stránku, pokud trpíte nízkým tlakem, jste málo aktivní, nebo potřebujete zvednout přirozenou agresivitu..

(omlouváme se za ironický, až směšný tón toho článku...;o) ale co nám s tímto premiérem zbývá...

0 Komentář:

Okomentovat

<< Home