24.3.05

Co si o nás myslí v Evropské unii?

Co si o nás myslí v Evropské unii? Těžko říct. Tedy lehce říci a težko soudit. Dost slovních říček. Jednoduše: V Evropě si myslí, že česko je asi země hlupáků - jak jim totiž může vládnotu takový člověk jeko je Stanislav Gross.

Zajímavý rozhovor zachytila jedna novinářke ve Španělsku:
Na vlastní uši:
Mínění evropské veřejnosti už mohou posoudit i naši turisté. Španělé se baví: „Vy pocházíte z veselé země,“ zasmál se muž před klubem La Paloma, když se dozvěděl, že jsem z České republiky. „Proč z veselé?“ „Řekl bych že v zemi, kde premiér má za manželku bývalou prostitutku, musí být veselo.“„Ale ona není prostitutka,“ namítla jsem. „A co by asi mohla být, když její velká kamarádka vlastní veřejný dům?“ Co jsem mu na to měla říct? Podobných zážitků jsem v Barceloně měla několik.

Původní celý článek najdete zde.

Co dodat? Snad se jen červenat; cizincům nechodit na oči. A jakmile budou volby, tak to Grossovi i jeho partě spočítat. Omlouvám se za výraz "jeho partě", ale s jeho postupem a chováním vůči nám - veřejnosti, voličům - se nedá než hluboce opovrhovat, a to myšlenkama i slovy. Napadly mě ještě činy - staré vajíčka a rajčata, ale sám bych asi tu odvahu neměl, a co vy?

0 Komentář:

Okomentovat

<< Home